BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 11, 2011

请用广东话来读 ^^

oh yea
今日系11.10.2011
好仲意里个日期哦^^

~紫婷~
头先睇佐你 geh blog 啊
原来你真系咁听话
我叫你 update 你 geh blog
你真系去 update
哈哈哈哈

今日发生佐好多好搞笑 geh 耶
果个蔡帅
面部表情真系好丰富
整到我同怡婆笑到肚痛 XD
n den n den......
我同怡婆 geh 暗语竟然被蔡帅估中佐
哈哈哈哈

上华语 geh 时候
怡婆讲佐一个笑话
笑到我地 luk 地
她 geh 幽默感真系爆塞灯XDD

华语老师今日又发音唔准
将 peridot 讲成 peripot
我地又忍不住笑
然后先知道原来老师 geh 面部神经线有少少问题
所以她发音会不准
OMG
我地中咁没礼貌笑老师
~老师~
对唔住
我地唔系有心 geh

今日上了 3 节 chem +.+
真系好闷啊.........
最 yam gong geh 就系人有三急
果个 en.fadhirul 竟然唔 bei 我地上厕所 TT
救命啊~~~~
我地忍到好辛苦啊
结果一放学
我地就冲去厕所
哈哈哈哈
XD
我发觉今日geh我地都好搞笑
好仲意今日 geh 我地啊~~~~~
咔咔咔咔咔咔

***************************************************
本来今日好开心 geh
但系因为某滴人
某滴事
破坏佐我 geh 心情
=(

0 comments: